2013. április 1., hétfő

Sziasztok!

Sziasztok!

Nika vagyok és igen lány, sok gameplay videót néztem már, de még sosem láttam női gameplay videókat és pont ezért gondoltam, hogy belevágok. Mivel még csak most kezdtem ezért még nem túl "jók" a videóim, de próbálom kihozni magamból a legjobbat. Szeretnék fejlődni és olyan videókat készíteni ami sok mindenkinek elnyeri a tetszését.

                                                                                                                                           Mindenkinek köszönöm aki figyelemmel követi a munkáimat.

                                                                                                                                                                                                                   Puszi, Nika.♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése